MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

I skolan igen!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Sitter i skolan. vi skulle skriva en grej och om man vart klar så fick man göra vad man vill! Igår så spelade jag träningsmatch mot killarna. 02:or. dom vann med 4-1 men egentligen så skulle det ha blivit 4-2 men domaren såg inte målet! Helt crazy... I förrgår vart jag Tillsammans med en Kille som heter Kristian. Han är ett år yngre än mig jätte snäll och söt. Han kallas Kecke <3 Älskar dig så otroligt mycket Kecke! Idag efter skolan ska jag till minneslunden med min farmor. Min farfar skulle ha fyllt år idag men han är död. :(
Efter det så åker jag nog hem till moa. Om det går bra för henne. Evelina och Fanny ska också vara med :) Sedan när mamma slutar så åker jag med henne hemoch fixar mig. Sedan ska vi tillbaka till farmor och äta hos henne. Jag hoppas att Fanny Z kommer idag också. Då ska jag va med henne ikväll och lite imorgon men imorgon så ska jag även spela en innebandy match. På söndag vet jag inte vad jag ska göra. Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: