MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Vinterkläder..

Kategori: Allmänt

Hej! tänkte fråga er om ni vet något ställe där dom säljer overaller i barnstorlekar eller typ XS. Vill väldigt gärna ha en som man kan ha här hemma typ när man åker skooter och sånt! Det är jätteskönt! ska vara en som inte kostar för mycket. Växer ju väldigt snabbt nu så onödigt att köpa en jättedyr overall som jag inte kommer kunna ha nästa år iallafall. Men om ni vet nån stans där man kan köpa det så skriv i komentarerna eller maila mig. [email protected] Hej svej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: