MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Länge sedan

Kategori: Allmänt

Hej! nu var det riktigt länge sedan som jag bloggade! men ibland kommer det bli så. men min egna dator är helst cp, fast nu har vi fått våra skoldatorer så nu kan jag blogga igen! plus att jag snart kommer få en ny telefon! (kanske idag!) den längtar jag grymt mycke efter! ska bli så najs när den kommer, för jag har varit utan telefon i nästan tre veckor nu! eller ialafall drygt två veckor!  för min gamla gick sönder igen! det hände tyvär samma sak som med den förra. det går alltså inte att starta den! den hackar typ upp sig! iallafall så är jag med nelly nu så vi hörs väl senare idag eller någon annan dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: