MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Go' morron!

Kategori: Allmänt

nu har jag och nelly vaknat (ho sov hos mej efter discot) och idag ska vi åka och shoppa! det ska bli jätte kul. vi ska även åka och lämna in min mobil, ÄNTLIGEN!!! Nu är jag så j******vla trött på den mobilen som jag har nu och det ska bli skönt och få tbx min gamla ( om jag får tbx den?!) hehe hoppas att jag får en ny mobil.... 

min mamma skulle väcka oss kl åtta fast nu har kl blivit kvart i nio snart tio i. mn vi får väl gå upp självmant om en liten stund :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: