MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Idag mår jag mycket...

Kategori: Allmänt

... bättre! jag har ingen hosta alls vilket är sjukt skönt. det är också jätte mycket bättre i näsan fast när jag vakna (för typ 5 min sen) så tog jag nässpray för att jag var helt igentäppt i ena näsborren fast nu har det släppt. har pyttelite ont i halsen med det lever jag gjärna med så länge jag inte hostar! jag fick till och med träningverk i magen igår för att jag hostade så mycket! usch... 

För en liten stund sedan så kom pappa upp med telefonen. det vara sara så jag ska ringa till henne om en liten stund. om jag mådde bra så ska jag åka till stallet. när jag var där senast (i fredags) så red jag ju bara ut lite lätt. men idag så ska jag iallafall jobba honom lite mer. oavsett ifall vi ska ida ut tsm eller om jag rider i paddocken. sedan så tömkörde jag ju honom typ i onsdags så det behöver jag ju inte heller göra om inte sara säger åt mig. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: