MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Klubboa och farmen :)

Kategori: Allmänt

Hejsan. nu har jag kommit hem från badet och jag har packat upp  nästan alla saker. Det var jätte roligt i badhuset. Det fanns typ fyra olika hopp torn och typ fyra trampoliner fast det var bara en som var öppen. 

Det fanns trean femman sju och en halv och sedan tian. fast jag vågade bara hoppa från femman och trean. fast femman vågade jag typ bara hoppa för att det var kö och man vill ju inte framstå som en mes. + att det var nå små barn men hello kitty baddräkt som hoppa från femman... hehe 

Nu ska jag käka mina klubbor från macken (haha) och kolla på farmen :) 


                                                              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: