MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

om ca 20 minuter ska jag...

Kategori: Allmänt

... kolla på farmen! jag brukar kolla på det varje dag och om jag missar nåt avsnitt så kolllar jag på datan. tycker det är jättebra! haha :) vet inte riktigt vad jag skriva. imorgon kl 09:00 så kommer det upp ett tidsinställt inlägg. jag skrev det nu för jag vet inte om jag kommer hinna blogga så mycket imorgon. så iom jag inte hinner så kommer det iallafall att komma upp ett inlägg :)

Kommentarer

  • Myliifes.blogg.se säger:

    Jag ljög lite där. farmen började visst halv 10 eftersom det var veckofinal.

    2013-02-02 | 08:57:21

Kommentera inlägget här: