MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

riktig jävla skit dag :(

Kategori: Allmänt

usch, idag har det varit en hur dålig dag som helst. jag kan lixom bryta ihop för vad som helst just nu. vilcken jäkla tur att jag gjorde mina läxor igår! haha det enda bra med denna dag är att festen (som jag trodde var på fredag när jag ska sitta barnvakt) är på lördag! haha det är för sexorna och uppåt och jag vill verkligen gå för typ alla andra ska gå. jag tror den började typ halv sex eller nåt halv sju kanske och den slutar kl elva. det kommer bli as kul!

Kommentarer

  • Abdullah säger:

    tänks så skulle det bara komma massa fullisar då?

    Svar: haha nej det var ingen fara det fanns två asså riktiga vakter!
    Alwa Berglund

    2013-03-02 | 09:43:04

Kommentera inlägget här: