MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

As glad!!

Kategori: Allmänt

är nu as glad eftersom att min webbkamera på datan börja funka idag! jag och min kompis vart helt överlyckliga!! haha imorrn ska jag ju upp tidigt ( typ halv åtta) måste ju käka och sånt ett tag innan träningen så jag inte får håll! det är typ det värsta som finns, och speciellt på match! träning så funkar det väl men på match äre ju lixom 110 % ända till det är slut. så ska inte vara upp så himla länge till har jag tänkt!  men jag ska göra klart min läxa och sen gå och typ borsta tänderna så hörs vi imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: