MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Min "lediga" dag

Kategori: Allmänt

Min lediga dag blir inte så ledig eftersom att nu    

ringde emmy och frågade om jag vill komma ut och

hjälpa henne lite med hästarna så hon kommer och

hämtar mig kl 11:00. och sedan kl 17:00 så har jag

fotbollsträning!! det ska bli as kul! jag och mina

kompisar har längtat as mycket och nu ska det

äntligen bli dags igen :D. så innnan kl 11:00 så 

måste jag klä på mig,äta nåt, gå ut med hunden och 

packa fotbollskläder!

Omg jag satt och tänkte lite och kom på att i veckan 

som kommer så kommer jag att träna fem gånger!

Idag:fotboll + stallet

Tisdag: idrott i skolan+innebandy

Onsdag:inget speciellt. stallet efter teatern tror jag

Torsdag: har jag ooch mamma sånt där jobbigt 

pass. fast denna gång är det bara två saker. + 

innebandy 

Fredag: vet jag inte men jag gissar att jag ska till 

stallet. sen på helgen vet jag inte. det beror på om 

Fanny kommer eller inte  :)

Förlåt om allt utom detta vart i stor text men jag råka trycka på nån knapp  så det vart så och nu när jag skulle skriva så vart det litet igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: