MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Tips på en bra rubrik?

Kategori: Allmänt

Hejsan! sitter hemma och trååkar! vet inte vad jag ska göra. är sååå himla shoppingsugen. men jag vill pka till sthlm och shoppa! det är mycket roligare att shoppa där! finns mycket mer affärer och sånt. men iallafall så kollade vi ju på  film i skolan idag. vi röstade och det blev snuten i varuhuset! den var jättebra och jag är nästan helt säker på att jag har sett den förut. jag funderar på att leta upp nån riktigt bra film att kolla på men jag vet ej vilken? om ni vill så kan ni ju skriva nån bra film! 

Åsså vill jag också säga att för er som skrev fina saker till mig på kik! Tack! jag blir jätteglad! ni kan fortfarande skriva till mig aallwwaa men jag kommer inte att kunna se det för jag har ju inte den telefonen. det beror på om jag få tbx sama efter att vi lämnat in den. och den som jag har nu kan man ju inte ladda ner nå appar på. så  jag kan inte kolla instagram,kik eller facebook! eller fb kan jag ju kolla när jag kommer hem (eller nån stans där jag kan logga in) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: