MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Today!

Kategori: Allmänt

Idag så skulle vi ha haft frilufsdag och typ åka slalom,längdskidor och pulka. men eftersom atta det skulle regna fram till kl 1 och vi skulle va där tills klockan två så blev den inställd. istället så skulle vi ha en vanlig dag i skolan. fast på eftermiddagen så skulle vi kolla på film. alla som ville skulle ta med sig en film. jag kommer ta med två, en som heter "The woman in black. det är en jättebra skräckfilm! den är typ inge läskig alls. det ända som händer är typ att man ser en "skugga" som hängt sig och en liten flicka som spyr blod. det är typ det läskigaste. Den från 15 år men det kommer jag inte säga till läraren! den andra heter snuten i varuhuset. den har jag inte sett tror  jag. men den är iallafall från 7 år :) vi hörs ikväll! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: