MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Dagen namnlösa cup..

Kategori: Allmänt

... var faktiskt väldigt rolig även fast vi fick flera skadade och vi bara vann en av fyra matchen. men dom som bjöd in lag bjöd ju bara in lag som låg under dom i tabellen.. så det tyckte vi var väldigt lågt av dom. dessutom var dom så jäävla kaxiga. asså vi skulle spela match och så hade vi satt oss på den sida som vi ville vara p oså kommer dom o bah. men hallå här ska vi sitta. haah Marri ba vilket papper står det på?? hahah men dom var iallafall stödiga som fan. men Dom från Hedemora dom var fett gulliga och typ peppade oss när vi värde upp och så! :) puss på er! så då hejjjade vi på dom också :*

Nu blire ponnyakuten och marabou <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: