MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

I'm home again!

Kategori: Allmänt

Tjolololol

Har precis kommit hem från stallet, eller det var en liten stund sen men ganska nyss. idag så fixade jag bara i stallet vilket = att jag mockade, fixade vatten både ute och inne, packade hö och tog in dom. Merkurius gick ju igår så han behövde inte gå idag. men när jag kommer på onsdag så ska jag nog tömköra honom. Det kan ahn gott behöva :) 

På Torsdag är det Sussi-kurs igen! För er som inte vet vad sussi-kusr är så är det en tränare som heter susanne som vi brukar träna för lite då och då. jag tror att jag ska va med men då ska jag inte komma hem så sent. isåfall så kommer jag att bli näst först så jag kan åka hem sen. det är ju skola dagen efter och så. Dessutom skulle vi få två matte läxor denna vecka. hoppas inte att vi får någr andra läxor också för då kommer jag ju att dö! haha vet att det va första dan i skolan men ändå! haha 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: