MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Kommer inte på nån bra rubrik...

Kategori: Allmänt

Dagens match idag gick as dåligt. vi förlorade med 4-1 mot rönnby och jag vart utvisad för upprepade slag på klubba.. men imorgon så ska vi ju på cup i Hallstahammar! det ska bli jätte kul! vi ska spela typ tre matcher tror jag. det första börjar kl 09:45 så vi ska samlas utanför sporthallen kl 07:45.

Idag var det ju final av Melodifestivalen. Det Vart ju "you" som vann. nu kommer jag ju såklart inte ihåg vad han heter men ni vet säkert vem jag menar :) Nu ska jag snart sova. ska kolla på lite videos först bara :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: