MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Vem, Vad,Var,Har, Hur,Är Skulle

Kategori: Allmänt

Just nu är livet imot mig så ni får en sån här typ tag! 
VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - vet inte
Vem fick du senast sms av? - sara
Vem ska du träffa idag? - Ingen
Vem ringde du senast? – pappa
Vem saknar du? – Min farfar...
VAD
Vad åt du senast? - kiwi
Vad har du på dig just nu? - pyjamas byxor och en stor systemair tröja!
Vad hör du just nu? - bloggar,tänker...
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - typ hosta?
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Har du inte kommit dit förens nu?"
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Kolla youtube eller facebook
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - kommer inte ihåg.. haha
 
VAR
Vart går din drömresa?- venne nåt najs typ till konsum! :D
Var är din mobil?   mellan hakan och bröstet :)
Var har du köpt tröjan du har på dig? - vann den
Var handlar du mest? – godisss
Var är din mamma just nu? - i rummet brevid 
HAR
Har du några piercingar? Vart? - I öronen (örhängen)
Har du något stort ärr? - Nej
Har du varit kär på riktigt? - njaa
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? – nej verkligen inte...
HUR
Hur är du i skolan? - ...
Hur ser du ut? – Som den enda Alwa Berglund i världen
Hur svarar du i telefonen? - tyå hallå eller hej det är alwa
Hur var du som person för två år sedan? – asså kommer inte ihåg
Hur var du som person för ett år sedan? - venne
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – njaa
Är du singel? – Japp
Är du kort? – Aa ganska
Är du åksjuk? - Ja ibland men inte alltid
Är du helsvensk? - epp
Är du allergisk mot något? – vet inte
Är du bra i skolan? - ?
SKULLE Skulle du vilja vara känd? - vet inte det skulle nog vara ganska jobbigt att vara väldigt känd men det vor ju kul att ha en "känd blogg" och yt kanal :)
Skulle du vilja tatuera dig? – nån gång kanske 
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - jag vill typ pierca mig i näsan
Skulle du kunna adoptera? - kan kan jag väl...
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Jag kan inte svara på det nu..
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Kanske det, om jag hittar den rätta
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - det beror på. skulle inte direkt ba amputera bort en hel arm eller nåt men en tå för en miljon skulle jag ju kunna ge! :)Vem,
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: