MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

kommer inte på nån rubrik

Kategori: Allmänt

Hej! nu är jag i tärnsjö som jag har talat om tidigare! Skulle ju egentligen bloggat tidigare men jag har inte plockat fram datorn förns nu. Det är väldigt långa dagar här! Igår kom vi hem från staallet typ kl11 på kvällen! Typ kl 10 så skulle vi rida också men det var alldeles (stavning) för halt på vägen! nu ska vi snart äta sedan så ska vi till stallet. blir nog en lång kväll i kväll också för vi ska gör en lösdrift och om ni inte vet vad det är så får ni väl googla eller nåt för jag kan tyvärr inte förklara så jättebra men det är till hästarna så att dom kan gå ut och in som dom vill typ. Men iallafall kan berätta mer om hur veckan varit när jag kommer hem om ni vill? 
Dagens fråga: Hur har erat höstlov varit hittils?
XOXO Alwa Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: