MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Första och sista inlägget för idag!

Kategori: Allmänt

Hejsan idag har jag inte bloggat något för jag har varit i stallet hela dagen och när jag kom hem så vare bara in i duschen sedan äta och ge min kanin mat och kolla på ponnakuten! men jag har svarat på MASSVIS med frågor på ask.fm. jag heter aallwwaa så följ mig gjärna där och se mina svar på alla frågor! ni hittar även en länk här :) http://ask.fm/Aallwwaa så kika in där och fråga mig tusentals frågor. det kan handla om vad som helt. allt mellan himmel och gjord och jag lovar att svara på frågan om jag inte har svarat på den tidigare! med då skriver jag det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: