MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

god morgon!

Kategori: Allmänt

jag vaknade för typ nio minuter sedan men jag vaknade i natt och jag låg och frös som en dåre men jag hade inga pyjamas byxor eller täcke utan endast en sov tröja ( och underkläder såklart) och en filt. oså var jag så sjuuukt kissnödig men när jag efter ganska lång tid fick på mig pyjamas byxorna så somnade jag igen. fast jag var verkligen tvungen att gå på toa när jag vaknade!

Idag så har jag ju frilufsdag men jag har ont i huvudet och är förskyld men jag tänkte åka dit iallafall så får jag väl ta det lugnt :) men jag ska ta med alvedon också. hehe ska nog ta med två eftersom det kan ju va nån annan som också har huvudvärk.

Kommentarer

  • Niels säger:

    Intesant

    Svar: om du tycker att den e så "intressant" så läs den inte då! jag har inte tvingat nån...
    Alwa Berglund

    2013-02-15 | 09:25:49

Kommentera inlägget här: