MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Vaknade vi kanske 06:20 så gick jag upp vid 06:30. så därför hann jag för en gångs skull göra mig iordning ordentligt. jag har både sminkat mig och hunnit platta mitt hår! 

Nu ska jag typ bara borsta tänderna och sedan så är jag nog klar för denna tråkiga dag med två nationella prov! usch fy och blä!! men det är ju så liet är :/ 

Fast idag äre ju innebandyträning! och sen hoppas jag att nelly iallafall kan komma till skolan idag... saknade henne otroligt mycket! så om du ser detta nelly krya pårejj! <3 puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: