MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Home!

Kategori: Allmänt

är hemma efter stallet nu. ska typ snart gå ner och äta något. fast jag vet inte vad. Lilla Thyra är så glad! hon blir typ överlycklig när hon får knäckebröd så hon typ skuttar runt i hela buren! haha och nu så skuttar hon omkring och undersöker lite  i min säng!  Fast jag vet inte riktigt vrf men hon brkar få lixom lite slem eller vad man ska säga i ena ögat och jag vet inte riktigt vad det beror på. men det ska jag klla upp. för det kan ju inte direkt vara nåt man njuter av! fast det är inte alls mycket så det är nog ingen fara. säkert helt normalt :) hästarna får ju så hela tiden typ. och våar hund med. fast inte lika mycket som hästarna sålart! hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: