MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

I know

Kategori: Allmänt

vet att jag inte bloggade igår men jag kom hem ca kl 23:00 och då var jag as trött så jag pluggade bara lite på min läxa och sen gick jag och la mig. 
idag efter skolan så stack jag till stallet fast vid halv sex så skulle jag vara barnvakt åt två tjejer. dom heter Frida och P.J vet typ inte om det ska va punkt i hennes namn men aja. nu ska jag typ kolla på farmen. jag har missat två eller tre avsnitt. imorgon så ska vi på typ fest?! haha det är för sexorna och uppåt! det är från kl 19:00 till 23:00. det kommer bli fett sköj! vi har typ bara varit på mellnstadie disco förut men detta kommer bli nåt helt annat tror jag! haha plus att det kommer vara i parken. (innomhus såklart) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: