MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Kvällsinlägg!

Kategori: Allmänt

Kom hem från stallet för ett tag sen. jag och sara red ut i det otroligt fina vädret som var! det var hur fint som helst och det var jätte roligt att rida! igår var jag ju och shoppade och jag har nog kommit på ett sätt ta ta bilder och lägga upp på bloggen. jag kan ta med mitt nintendo ds. haha asså kvalien kommer ju isåfall inte direkt att bli den bästa med det kanske går så att ni kan se iallafall vad jag har köpt! jag ska testa det på en gång efter detta inlägg! NAJS VA?!! haha imorgon så ska jag ju träna teater från kl halv elva till kl 16:00 så då kommer jag ju inte kunna blogga nåt och efter det så ska jag till stallet så om jag inte hinner göra nåt inlägg innan halv elva så blir det ett ganska sent inlägg. typ som idag eller nåt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: