MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

ny vaken

Kategori: Allmänt

Godmorgon!  jag är så ny vaken så jag nästan inte kan kolla på datorn för det är för ljust. har vikit ner skärmen så jag ser bara ser tangenterna eller hur det nu stavas. 

idag har jag bara vanliga lektioner i skolan och efter skolan så har jag först teater och vi ska spela upp den för några politiker från stockholm! fast den e inte klar men det vet dom och vi skulle spela så långt som vi hade kommit. efter det så ska jag åka till stallet som vanligt. idag ska jag nog rida. men jag är inte säker. det beror på hur vädret är.  nu ska jag snabbt kolla facebook och sedan börja fix mig inför skuuulan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: