MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Sleep-over & Gustavsvik

Kategori: Allmänt

Denna rubrik hade även Nelly på sin blogg! hon ska som ni kanske fattat sova hos mig och imorgon så drar vi till örebro och badar på gustavsvik badet! ingen av oss har varit där förut och det kommer bli så j*vla kul! haha vet inte riktigt när vi ska åka men dom öppnar nio och pappa sa att vi skulle åka tidigast nio. 
fast det tar ju typ en timme att åka dit också! 

på torsdag så ska jag åka med Pernilla,Anneli och Emely till Sthlm och till Arlanda för Pill och emmy ska åka till Australien och praktisera där i fyra månader! men nu ska jag och nelly typ fixa en säng och sedan gå och lägga oss. kanske kolla på nån film eller nåt! 


Nellys blogg heter: www.nattstad.se/nnellys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: