MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

Kategori: Allmänt

 som ni märker i rubriken så är dett aett tidsinställt inlägg. det innebär att jag inte skrev det nyss utan precis efter friday inlägget! eftersom jag inte kan göra nå inlägg i skolan så kan jag ju skriva två inlägg soom kommer upp om 3 och 6 timmar från och med när jag trycker på publicera! så detta inlägg sätter jag på tre timmar och då har jag förmodligen hemkunskap! vi ska baka bullar och jag hoppas att jag fårnvara i samma grupp som nelly! www.nattstad.se/nnellys heter hennes blogg! gå väldigt gärna in där och kika!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: