MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

7 timmar teater

Kategori: Allmänt

Hejsan. nu är jag hemma från sju timmar teater! det har varit både vääldigt roligt och... roligt. Fast det finns lite saker som krånglar. Tex våra "myggor" (mikrofoner) dom krånglar typ hela tien, och dom glappar och vissa funkar inte alls. igår var det till och med dett batteri som vart aaaas varmt och smälte! 

IMORGON ÄR DET PREMIÄR!! Helt sjukt! att allt lixom är ihopsatt! helt amazing! haha 

p.s sorry för kort inlägg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: