MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Första träningen på två veckor!

Kategori: Allmänt

Hejsan. idag så tränade jag innebandy igen för första gången på två veckor. veckan innan sport lovet var jag ju lite sjuk och på sportlovet så var det ju lov från träningarna också. Men det var iallafall jätte kul men också jätte jobbigt. vi körde en skiit jobbig grej som heter idioten tre gånger. jag kan inte riktigt förklara hur man gör.

imorgon så går jag på teater efter skolan och efter det åker jag ju till stallet som vanligt. som jag skrev förut så tror jag attt jag ska tömköra honom. 
På Torsdag var det meningen att jag skulle ha sussi-träning igen men jag ställde in den för jag känner att jag måste träna innebandy då efter som att vi har många matcher i helgen men det berättar jag mer om senare!
 
Nu ska jag kolla på farmen och sen gå och lägga mig! Godnatt :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: