MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

goodnight people!

Kategori: Allmänt

nu så ska jag gå och lägga mig, fast först så ska jag iallafall försöka kolla på en video men internet strular jätte mycket. eller asså det är skiit segt och pappa sa att det kunde bero på att det blåser så himla mycket. för det gör det verkligen! usch vad det blåser. hela tiden! hoppas det är över imorgon...


jag ska vara i stallet senast nio i morgon, för att kl tio så kommer ju Helena Norrby som jag ska träna för. tyvärr så kan jag inte lägga upp nå bilder. både för att vi typ inte har nån som kan fota och för att min kamera är ju trasig. + att min dator ju inte alltid reagerar när man stoppar in saker i den! haha det där lät kanske lite konstigt men själklart menar jag minneskort och usb sladdar! haha Godnatt vi hörs imorgon! :) Zzzzz...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: