MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Jobbig,lång men kul vecka

Kategori: Allmänt

Hejsan, denna vecka har varit helt otroligt rolig, jag har haft väldigt kul!
Men tar på krafterna så igår och idag har jag varit väldigt trött och så..

För lite drygt 50 minuter sedan så kom jag hem från stallet. Snälla Sara skjutsade hem mig så att mamma slapp komma och hämta mig :) Det var iallafall ett hårt pass idag, även fast han har stått ett tag nu så körde vi på med galoppvolter. Först gick det väl sådär . Jag vart rätt så sur men då gjorde vi lite annat en stund, samlade nya krafter och sen gick det mycket bättre. Så varje gång som jag rider i paddocken nu så ska jag hålla två galoppvarv på volten i båda varven. Det kanske låter lite krångligt för er som inte vet så mycket om ridning och hästar men frö mig är det solklart :)

Imorgon ska jag upp kl 06:30 SENAST för vi ska spela match i Surahammar och vi har samling 07:30. Så nu måste jag sova :) fast jag kommer väl såklart kolla på nåt som vanligt. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: