MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Lite snabbt om igår

Kategori: Allmänt

Igår var jag väldigt trött så det var därför som inlägget vart som det vart men jag tänkte bara lite snabbt skriva om igår. i skolan så hade vi 2 nationella prov i matte. plus att vi gjorde typ halva prat grejen i svenskan. Ni som går i sexan fatttar nog vad jag menar. men iallafall vi gjorde den igår eftersom att det inte är någon bestämd dag på de provet. På fredag så ska vi ha två till i matte. usch...


Sedan på teatern så kom fagersta-posten! det Fanny i min klass och jag som ringde. så idag kom dom! eller rättare sagt en kom. det var en jätte najsig "kille" som kom och tog kort och så. efteråt satt vi och pratade myckt med honom om vilka vi var och hur vi har kommit fram denna pjäs och så. det var faktiskt väldigt kul! 


Och som vanligt så åkte jag till dom underbara hästarna efter teatern. Men fy va kallt det var! Efter vi hade ridit och pysslat med dom ute såå var det -17 grader! uuuuuusch!! Det är inte riktigt vad vi vill ha. Jag vill ha sommar eler varm vår! NUUUUUUU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: