MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Open office

Kategori: Allmänt

Hejsan! Detta inlägg skriver jag på open office eftersom att mitt internet slutar fungera ibland. Mitt rum är typ för långt bort från raoutern. Det brukar fungera men just nu så funkar det inte. Eller asså det kommer och går om man säger så! ;)

Idag så kanske jag åker till stallet men det är bara om jag måste. Annars stannar jag gjärna hemma eller drar in till skbg till typ nelly eller nåt, kanske farmor för hon ville ha hjälp med nåt. Typ logga in på fb! Hahaha hon suuger på dator och sånt. Hon kan ju knappt ens göa ett @!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: