MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Ponny akuten & glass sugen!

Kategori: Allmänt

Har precis kollat på Ponnyakuten. typ bästa ever! haha Det var en som ramla av när han skulle gallopera på volt utan stigbyglar. så tappa han balansen och låg på marken!

Nu skulle det sitta fint med typ glass. ååg eller typ godis eller cheese hearts! haha jag låter som värsta fettot som bara käkar sånt men det är inte så. haha alla blir väl sugna på det nån gång?! nu ska jag typ sitta vid datan. kolla facebook, youtube och hare gött och njuta av mina sista timmar på lovet.. :( vi hörs imorgon efter skolan! (om jag inte får massa ti döver på morgonen såklart)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: