MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Träninggsverk som faaaan och Final

Kategori: Allmänt

Rubriken talar!! jag har värsta träningsvärken på översidan av låren eller vad det nu heter! och det gör sjuukt ont! kan ju knappt sätta mig ner. då gör det ont, det gör ont när jag går, ddet gör sjukt ont när jag går nerför trappor och springa har jag inte ens vågat gjort. 

Värken kommer från träningen i torsdags. vi gjorde nån bana och i början så skulle man hoppa grodhopp mellan två koner och det var as jobbigt så idag har jag värdens träningsvärk. Det har bara kommit mer och mer nu på kvällen för imorse gjorde det typ inte ont alls. Men jag har försökt träna bort den. Jag har ju ridit och gjort totalt 20 grodhopp plus att jag ju typ har gått hela dan. eller nej det har jag väl kanske inte gjort men jag har ju gått ganska mycket sen jag kom till stallet. Men värst var det när jag skulle gå ner för trappan till höskullen. den är ju ganska brant så den gjorde skiit ont! haha plus att jag skulle stänga luckan upp dit också. men det gick bra :)

Idag var det ju Final av Farmen och Erik Persson från typ skbg eller riddarhyttat eller var han nu bor vann! GRATTIS!! Gud va det kommer bli tråkigt utan farmen! Det har varit väldigt roligt att kolla på men nu är det slut.. inget jag vill... 

Men nu ska jag sova för jag ska ju träna tre timmar med teatern imorgon och sedan till stallet :) puss o hej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: