MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Usch tidig morgon imorgon...

Kategori: Allmänt

Kom precis hem till min farmor där jag ska sova i två nätter. eftersom att vi ska mötas vis stationen kl 06:55 så är ju ganska skönt att sova här. 

Idag så spelade vi en föreställning i norberg och det gick faktiskt ganska bra! Förutom att grädden krånglade och det kom typ massa grädde på bardisken! haha, 

Imorgon efter skolan så går jag med nelly hem efter skolan och sen ska vi spela en tränings match i fotboll mot killarna. och jag ska va målis som vanligt. Och asså jag vet att jag inte har varit på några träningar (jo en faktiskt hehe) men tränaren frågade om jag ville vara med och då sa jag ja såklart! Så det ska bli kul! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: