MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Hejsan alla morgon människor! (fast ni andra kanske läser detta på dagen) haha men just nu så är det morgon och jag har sovit hos fanny! dagen idag tycker jag kan gå jätte fort så att det blir min födelsedag!!! jag fyller nämligen år imorgon! jippie! jag hoppas på att få en systemkamera men jag vet inte riktigt! men som sagt så kommer jag ju göra en video på youtube där jag visar vad jag fått! kanse även lägger upp den här men vi får se. annars kanske jag tar bild på allt och lägger upp istället. (fasst om jag inte får en kamera så måste vi vänta på min mobil innan det kommer nå bilder! för webbkamera bilderna blir ju inge bra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: