MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Mitt liv e kaos...

Kategori: Allmänt

Jag kan inte riktigt tala om varför men rubriken talar. allt händer just nu och saker börjar lixom komma fram mer och mer. kompisar,skolan,här hemma nästan allt krånglar just nu! Men vi hoppas på att det bli bättre! I stallet är allt iallafall som vanligt! Det är ju skönt! När det är så här mycket runt omkring i skolan och så så är det himla skönt att inte gå på en ridskola! Gud va jobbigt att komma till stallet där det springer runt 20 typ åtta-åringar under hästmagarna! Gud.. Tur  att hästarna vänjer sig! haha 

Jag och sara tog iallafall och red ut medans det var fint väder! Det vart en jätte mysig tur :) 

Nu på onsdag så blir det sista gången på teater för mig... Lite tråkigt faktiskt men jag måste välja bort något och då tar jag teatern. Men Som tack så ska Eva (teater läraren) få en liten påsk-present för att hon har varit och är den bästa teater läraren man kan hitta!  Tack till dig! 
Inte direkt så ny bild men men! Här är hon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: