MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Paus?

Kategori: Allmänt

Just nu är mitt liv sjuukt rörigt... :/ Väldigt mycket på det negativa sättet... Så därför tänkte jag ta en liten bloggpaus. Det är nämligen inte så himla kul att sitta och läsa om mina sjukt negativa dagar. Asså Kanske att jag gör ett inlägg imorgon men det kan komma helt blogg-fria dagar. Det får ni acceptera för jag mår inte bra just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: