MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Ber om ursäkt!

Kategori: Allmänt

Ber så himla mycket om ursäkt för det dåliga bloggandet! Har tänkt på det flera gånger men har inte haft tid. Jag har väldiggt mycket annat. Ungefär 3-4 läxor i veckan som jag måste hålla reda på plus att jag har två träningar i veckan och ca 3-4 ibland fem dagar så är jag i stallet också! Har nästan tagit över en ponny nu som ska ha motion och så. Och så måste jag ta hand om mina helt egna djur också. Så jag har väldigt mycket. Det kommer kommer nog att vara så här ett tag till men jag gör så gott jag kan. nu tex så är jag i skolan men jag har lite fritt på datan så då passar jag på att blogga. Nu går jag ju i sexan men när jag kommer upp i sjuan så kommer jag få egen skoldator med webbkamera så då kommer det upp lite bilder här på bloggen och lite videos både här och på youtube! lääängtar! Nu ska jag kolla fb och sen ska vi gå upp till klassrummet för vi är i datasalen nu. Här kommer en lite random bild innan vi säger bye bye! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: