MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

FRÅGESVAR!

Kategori: Allmänt

Hejsan! fårr lite fråger på mailen som jag tänkte svara på i detta inlägg :)

Från Emma: 
Hur länge har du bloggat?
svar: jag har bloggat på olika bloggar så om man räknar med alla så är det nått eller några år.

Varför bloggar du på blogg.se?
svar: Jag ville blogga här för att jag har kompisar som bloggat här och jag själv har bloggat här tidigare och tykt att det har varit en bra sida att blogga på! Nu tycker jag att den är ännu bättre efter att den blivit uppdaterad! :)

Från XOXO
Vart bor du?
svar: Kan tyvärr inte säga mer än i västmanland. 

Kan du gör lite videoinlägg?
svar: kan göra det när jag får en ny data eller när jag är hos någon med kamera eller dator så att jag kan koppla in min kamera. :) (min dator reagerar inte när man stoppar in usb kontakter)

Vad heter dina bästa kompisar? 
svar: oj! svår fråga! har väldigt många som står mig väldigt nära men om jag bara får säga en skulle jag nog säga Nelly för vi har känt varandra sen vi föddes typ! haha Henne kan man verkligen prata om exakt allt! Älskar henne! Såklart älskar jag alla mina vänner men hon står mig nog närmast <3

Lite anonyma frågor: Favorit: Årstid = sommar mat=pizza Djur=häst,hund och kanin land= vet ej har inte varit i så många länder. färg=rosa,vit,svart 

Några This or That! Hund eller katt= hund Svart eller rosa strumpor= svart äpple eller banan = äpple jul eller födelsedag = svår men det bli nog jul! 

Så det var alla frågor! men fortsätt att skicka in frågor! skriv helst på mailen ( [email protected] ) men det går såklart lika bra med komentarerna! Om du skriver tex vad du heter på instagram twitter eller nå typ din blogg eller så, tipsar jag den gärna i min blogg! :) OBS! Jag svarar på ALLA frågor! skriv vilken fråga som helst! jag lovar att svara! puss på er så hörs vi imorgon eller nåt sånt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: