MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Dagen

Kategori: Allmänt

Hejsan hallojsan! bloggade typ inget igår eftersom att jag var på begravning och var därmed inte på så bra humör. Men idag är jag glad! :) Dagen idag började med att jag målade min naglar lite sedan stack jag till grannarna och va lite med dom och spela subway surfers för jag har laddat ner den nya uppdateringen så det är halloween tema och jag vill köpa den där gubben för 95000 så det är bara att kämpa på! iallafall så har jag också varit på innebandy match. Vi spelade grymt bra med resultatet vart ändå 5-3 till dom. Men om nån av mina lagkamrater läser detta så var ni sjukt bra idag! Nu har jag kommit hem efter att jag delat ut lite kakor för vi säljer med klassen.men nu ska jga duscha och sen äta mat! Vet ej om jag springer ner till grannarna nt men vi får se! Vi hörs kankse imorgon men jag ska kanske åka till västerås imorgon och typ köpa en vinterjacka. ska ha en röd tror jag! men vi får se. ska ju även p fotbollsdisco imorgon kväll så efterr det kommer jag nog att va ganska trött. Guud vad jag längtar! ska ju även träffa ecke imorgon! <3 (det är min pojkvän) kommer säker att dansa också! Kommer bli helt sjukt kul imorgon! Jag och min kompis kommer nog att cykla tsm dit! Men puss på er så hörs vi när vi hörs! P.S Hoppas att jag kan blogga lite imorgon! Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: