MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Go kväll!

Kategori: Allmänt

Hej! Ska snart gå och lägga mig men självklart slänger jag in ett inlägg til mina fantastiska läsare! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Trööök. Efter det gick jag med nelly hem och sedan på träning. Nu är jag hemma och Håller på att avlusa mig. märkte här om kvällen att jag hade löss(igen) had edet för inte alls längesedan! Usch vad jag hatar det! Typ det värsta som finns. Det kliar man måste vara så himla försiktig så att dom inte "hoppar" över till någon annan. Har ju nämligen (medvetet) haft löss två dagar i skolan men eftersom att jag hittade en mittemellan lus så kankse den hade vart där längre. Vet att jag borde satt i lusmedel på en gång menn det var seent på kvällen som jag upptäckte det. men iallafall så håller jag på att ta bort dom nu :) Ska ha i igen på söndag eftersom att jag åker till tärnsjö på Måndag. Men kommer ta med mig datorn och vet att jag kan fixa internet så jag kommer kunna blogga ändå :D På fredag ska jag åka till gävle på begranving vilket innebär att jag missar skolan på fredag och även att säga hejdå till min klasskompis som ska flytta till sitt hemland. Kommer ju vara i skolan på torsdag så kan ju säga hejdå då men på fredag så skulle dom tydligen göra nåt kul som jag missar. :( men nu ska jag gå och lägga mig God natt :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: