MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

God morgon!

Kategori: Allmänt

God morgon! Ligger i min säng och har inget att göra så jag tar upp datan och bloggar lite! Vill bara säga att nu dom första dagarna så blir det väldigt många inlägg men sedan så kan det bli så att det inte blir så himla många inlägg för att jag inte har tid o.s.v. Nu är det ju helg och min granne kom inte så då har jag hållit på mycket med datorn och bloggat. även medmin telefån. men sedan så kan det bli så att det blir färre och färre inlägg emn eftersom att jag har appen i min mob så kommer det iallafall upp nått eller några inlägg om dagen. det lovar jag :) 
Men iallafall. Idag så ska jag ju som sagt spela innebandy så vi får se om jag kan blogga lite på vägen dit och hem.  Men om ni följer mig på instagram så kommer det säkert upp någon bild där:) om ni inte följer mig men vill följa mig så heter jag " Alwsans" Om det inte funkar så skriv det i komentarerna eller maila mig :) [email protected]. ka ju även kanska köpa en kanin idag! Den e grå/svart heter Thyra och fyller 1år den 4:e februari. Vi ska kolla på den innan innebandyn om det går bra för säljaren! sedan så om det känns bra så kanks evi köper den idag eller imorgon. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: