MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

FRIDAY!! <3

Kategori: Allmänt

yeey! så himla skönt med fredag! idag hade vi ju matteprov och jag tror att det gick väldigt bra! vi får förmodligen tillbaka proven på måndag. (om vår lärare hinner rätta alla. 

Jag har precis kommit hem från stallet. jag red på Merkurius och det gick jättebra! han är så duktig och det går så bra nu med den nya sadeln! Ihelgen så ska jag till stallet på söndag och träna för en tränare som heter Helena! det ska bli jätteroligt. jag har tränat för henne förut och jag tycker hon är bra :) imorgon vet jag inte vad jag ska göra. blir väl att göra ingenting. kanske va me nån kompis eller kolla på några som skulle spela innebandymatch. vi skulle ha haft en match vi också men det är jättemånga sjuka i vårt lag! så vi fick flytta fram den. det är ju lite tråkigt. men det är ju bra att vi iallafall få spela den :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: