MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Glad alla <3+ns dag!

Kategori: Allmänt

hejsan! jag kom hem från skolan för cirka en halvtimme sen. haha när bussen skulle åka in och vända så fansta han! haha jag och två till fick lov att putta med det gick inte så bra så jag fick springa efter en hink sand. haha. fast jag ska åka igen om en kvart. jag ska åka till en skidbacke med nånting på mammas jobb och åka slalom! hehe jag värmer upp lite inför iorgon.. ;) vi ska ju till samma backe imorgon bitti! men det ska faktiskt bli skit kul! idag så kommer jag säkert kunna hitta pjäxor och skidor som är bra men imorgon så kommer det säkert inte finnas nå bra när man kommer :/ det är lite dåligt med våra frilufsdagar. hela mellanstadiet ska ju ha samtidigt på samma ställe...  men nu ska jag svara på lite frågor på ask http://ask.fm/Aallwwaa frååååga!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: