MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

HAUL!

Kategori: Allmänt

Hejsan! jag och mamma var tvugna att åka till västerås och köpa en grej så passade jag på att köpa lite andar grejor! Först var jag inne på kicks och kollade på lite mascaror eftersom dom har 20% på sina just nu men då hittade jag inte den jag ville ha men sen var jag inne igen och då hittade jag den! 
 Det är en brun vattenfast mascara (nr 21 dark brown) som just nu kostar 95 kr och egentligen så ska den kosta 119 kr!

Sedan var jag inne på gina tricot och där köpte jag denna picett:    den kostade 19kr. jag har kollat på denna ganska länge men inte köpt den men nu gjorde jag det och jag är väldigt nöjd!

Sist var jag in på citygross och där köpte jag ett helt vanligt vitt nagellack från nordic cap i nummer 26 som kosta 10 kr!!! hitta tyvärr ingen bild på de. på citygross göpte även mammma lite lösgodis åt mig plus en marabou daim. hon köpte även pellets till min kanin och ett lypsyl: 
 Så det var allt jag köpt så får ni ha en fortsatt trevlig lördag! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: