MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

In the school

Kategori: Allmänt

jag lånar Moa telefon å blogga lite!  Alla andra har idrott men jag är fortfarande sjuk så jag lämna en lapp till vår lärare.   Haha jävlar va stor bilden blev

Kommentarer

  • 1 säger:

    Varför är du i skolan om du är sjuk?

    Svar: Alltså jag är ju såklart inte jättesjuk. men jag är fortfarande lite förkyld och hostar fast inte lika mycket som i lördags :)
    Alwa Berglund

    2013-02-18 | 19:48:22

Kommentera inlägget här: