MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

My day!

Kategori: Allmänt

Som ni kanske vet så har jag idag varit på Arlanda och vinkat av två tjejer som just nu sitter på ett plan mot Australien. Asså det kanske låter knäppt men jag har aldrig varit på en flygplats. iallafall inte vad jag minns. men vi hinner ju lixom inte resa nån stans eftersom att vi har våra djur och det är lite svårt att hitta nån som kan hjälpa oss att mata dom. men iallafall..

på vägen hem så stnnade jag och anneli i västerås och köpte presenter till en liten kille som idag fyllt 4 år! Grattis!! och när vi var i västerås så köpte jag även en present till en kompis. fast hen vet inte att hen ska få den. nästa gång jag träffar personen så ska hen få det! :) (om jag kommer ihåg det)

nu ligger jag hemma i sängen och ska kolla på farmen. sen ska jag väl typ sova! godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: