MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Såå dålig dag idag..

Kategori: Allmänt

Hejsan. dagen idag har varit as dålig!! kan inte riktigt förklara vrf men det har gått väldigt mycket neråt idag och det värsta är att ingen utom nelly förstår mig i såna lägen. då blir nätan alla (känns det som) imot mig och jag blir bara ännu ledsnare och argare. och vissa FÖRSÖKER verkligen att göra mig arg. men jag kan lixom inte säga det till nån för då säger dom bara tt jag inte ska bry mig och då får jag typ panik och vet inte vad jag ska göra eller nånting! 

Men det har även varit en väldigt bra sak idag! vi fick tbx våra matteprov som vi gjorde i fredags idag och det visade sig att jag hade fått 34 av 34 rätt! visserligen så kände jag det på mig men jag vart jätteglad och mina föräldrar vart jätte stolta! haha det var en som alltid blir skiiitsur och hon får typ ett fel och iidag så hade hon fått ett fel på provet oc hon typ satte sig under bordet och tjura! helt sjukt så töntig hon är! men jag är iallafall väldigt nöjd med matten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: