MyLiifes.blogg.se

Hej! Jag heter Alwa, är 12 ½ och driver denna blogg med minst ett inlägg om dagen. Ibland med bara text, ibland med bara bilder och ibland blandat! gå in på ask och fråga mig frågor! Där heter jag aallwwaa. ni kan även maila mig på [email protected] så loovar jag att svara! Självklart kan ni även komentera hur mycket ni vill. jag svarar på allt mellan himmel och jord!

Schemat idag!

Kategori: Allmänt

Hejjsan! jag skrev egentligen detta inlägget igår men jag hinner nog inte blogga imorgonbitti. men jag vet inte. men iallafall så har jag fullt upp hela dagen! Nu kl 11 så ska jag till min bror som fyllde år i veckan. sedan kl halv 12 så är det samling för jag har match. och kl 17:00 så ska jag till stallet på "kalas". det är både en som fyllt år och en som ska åka till australien i 4 månader. sedan kl 20:00 eller 21:00 så äre ju melodifestivalen!! ska bli skit kul! haha brukar ni kolla på det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: